« 「人に脅威をお伝えすること」Nice boat.バージョン公開 | Main | カーボン携帯ポンプ、イイ(笑) »

2007.12.15

今日は飲み会〜

Tsukinoshizuku_20071214 プロジェクトがもうすぐ終了するので打ち上げ&忘年会をやってきました。
中トロがあると、封印していてもつい注文してしまいますね(笑)

ということで、レシートが結構な長さになりましたが、十分堪能したので満足です(笑)

|

« 「人に脅威をお伝えすること」Nice boat.バージョン公開 | Main | カーボン携帯ポンプ、イイ(笑) »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/27186/17368326

Listed below are links to weblogs that reference 今日は飲み会〜:

« 「人に脅威をお伝えすること」Nice boat.バージョン公開 | Main | カーボン携帯ポンプ、イイ(笑) »